fbpx

Algemene informatie

 

Wij zijn een landelijke welzijnsorganisatie die 50 plussers online en telefonisch ondersteunen bij dagelijkse, diverse vraagstukken, zodat deze mensen zelfstandig allerlei zaken kunnen blijven regelen. Wij luisteren, helpen, ondersteunen, regelen, adviseren, zoeken en onderzoeken, verwijzen, reserveren en boeken, geven informatie etc. De hulp die wij bieden is volledig kosteloos.

We willen uw aandacht vragen voor het onderstaande:

Wat als u de onbereikbare doelgroep opeens wel kon bereiken? Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat een groot deel van de 50-plussers online niet de weg kunnen vinden. Deze digibeten zijn voor u als organisatie lastig te bereiken, maar dankzij dit landelijk platform komt hier verandering in. Het geheel vloeit voort vanuit een maatschappelijk verantwoorde samenwerking.

Waarom deze hulpdienst?

Ons land telt 5 miljoen 50 plussers, in het jaar 2025 zal dit aantal gestegen zijn naar 7,5 miljoen mensen. Deze mensen hebben allerlei verschillende behoeften. Om deze behoeften dagelijks te kunnen vervullen, lopen zij tegen diverse problemen op. Veel 50-plussers zijn nog niet voldoende bekend met het internet en weten niet hoe dit voor hen kan werken. Onze online, maar vooral telefonische hulpdienst verbindt deze mensen met uw producten en uw diensten.

Dankzij onder andere de inzet en/of informatie van de gemeente, Berga Juristen, Webpro Media, het Ondernemersklankbord, CityLab 010, Social Enterprise NL en Bureau Vijftig hebben wij een, zeer nuttig en laagdrempelige hulpdienst opgezet.

Wat doen wij?

Wij luisteren vooral heel aandachtig naar onze doelgroep. De informatie die tot ons komt vertalen wij naar de aanwezige behoeften. Deze vertaling van aanwezige behoeften brengt ons bij het aandragen van oplossingen, elk telefoongesprek opnieuw.

Het telefonisch gesprek

– Men toont direct interesse in uw product/dienst, waarop wij uw gegevens   delen of in eerste instantie zelf contact met u opnemen
– Wij voeren een sociaal gesprek waarin erg veel informatie wordt gedeeld. Wij adviseren c.q. dragen ideeën en oplossingen voor die kunnen leiden tot het doorverwijzen naar u.

Het online platform

– Op ons online platform bundelen we al onze partners samen. We zorgen er samen voor dat onze doelgroep altijd een aanspreekpunt heeft.

Wat heeft u aan ons?

Een groot deel van deze 50-plussers zal u door middel van uw huidige marketingkanalen niet bereiken. Terwijl tussen deze groep een groot aantal potentiële klanten zitten, die interesse hebben in uw praktijk, uw product/dienst of in uw organisatie.
Wij bieden deze mensen dankzij u, een kosteloze hulpdienst aan. Ze kunnen simpelweg bellen, of online zelf actie ondernemen. Ze zijn samen met ons in staat om zelfstandig allerlei zaken te regelen. Wij helpen ze met het vervullen van hun behoeften, wij brengen ze in contact met u, of ze zoeken u online zelf op.

Het bereik

Ons bereik is gigantisch. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Op uw verzoek krijgt u van ons real-time cijfers van elk dashboard m.b.t. het bereik.
Via onze partners, samenwerkingen, verschillende instellingen en 50 plus organisaties verspreiden wij ons telefoonnummer.

Niet alle 50 plussers zijn digibeet

Absoluut waar. Dat bewijst onze Facebook-pagina en de daarbij horende Facebook-groep. Deze tellen duizenden volgers/leden. Deze aantallen stijgen op dag basis, de volgers/leden blijven elkaar uitnodigen.

Onze marketing is UW marketing

Wij nemen uw praktijk/organisatie mee in onze specifieke en zeer doelgroepgerichte marketing. Wij plaatsen advertenties, waarin we u als bevriende praktijk/organisatie o.a. voorstellen en bedanken. Aan deze advertenties koppelen wij uw website. Zodoende komt men bij eventuele interesse, op uw website terecht. Uiteraard kunt u deze bezoekersaantallen, via het dashboard van uw website, ook zelf monitoren.

U kunt onbeperkt adverteren

U krijgt op ons online platform een eigen pagina, met persoonlijke inloggegevens. Uw logo, omslagfoto en uw zelfgekozen tekst sieren uw pagina. Hier kunt u onbeperkt 1 jaar lang adverteren. U kunt uw praktijk/organisatie promoten zoals u dat wilt. De inhoud van uw persoonlijke pagina is voor ons leidend in de communicatie met de doelgroep.

Eventuele samenwerking met bevriende ondernemingen en zorginstellingen

Bij het constateren van bepaalde behoeften vanuit onze relaties, zorgen wij voor een koppeling tussen u en andere vertrouwde samenwerkingen/partners. Op verschillende manieren stimuleren wij het onderling contact.
Met andere woorden, wij brengen u in contact met ondernemingen en zorginstellingen waar u een gemeenschappelijk belang mee heeft. Het doel is om al onze relaties, onderling een gezicht te geven, waaruit weer mooie regionale of landelijke samenwerkingen kunnen ontstaan. Het initiatief mag ook bij u liggen.
Wij streven in het bovenstaande geen commercieel gewin na.

Wat zijn de kosten?

Wij zijn een welzijnsorganisatie, geen commerciële dienstverlener. Wij willen voor iedere praktijk/organisatie toegankelijk zijn, of u nou een grote organisatie of een eenmanszaak bent.
Tegen een bijdrage van 250 euro per jaar, kunt u uw product/dienst beschikbaar stellen voor onze doelgroep. Andere, bijkomende kosten zijn er niet.

U bent maatschappelijk verantwoord betrokken

Bij een eventuele samenwerking bent u een bevriende praktijk/organisatie. Dankzij o.a. uw inzet en uw jaarlijkse bijdrage blijven wij een kosteloze hulpdienst. Zodoende bent u ook maatschappelijk verantwoord betrokken.

Direct onderling contact en het wederzijds vertrouwen, is voor ons de basis en tevens een belangrijke voorwaarde om onze doelgroep met u in contact te brengen.

Bij wederzijds vertrouwen zijn wij overtuigd dat we er samen uitkomen.
Uiteraard rekenen wij op een langdurige samenwerking.

Van 50 plus Voor 50 plus