Hoe werkt het

Wij zijn een landelijke welzijnsorganisatie, (sinds 2018,)  met 200+ samenwerkingen, verdeeld over 15 categorieën.

Samen ondersteunen wij 50 plussers, online en telefonisch, bij dagelijkse, diverse vraagstukken, zodat deze mensen zelfstandig, allerlei zaken kunnen blijven regelen. Wij kunnen luisteren, helpen, ondersteunen, regelen, adviseren, ingrijpen, zoeken en onderzoeken, verwijzen, reserveren en boeken, informatie geven, etc. Wij streven ernaar, dat iedereen veilig, bij een betrouwbaar bedrijf, dienst, organisatie of praktijk terecht komt. Het belangrijkste is dat men vanuit persoonlijke behoefte, de juiste service krijgt.

Van notaris en advocaat tot aan financieel advies, de verzekeraar en uitvaartverzorger. Van sportschool, fysiotherapeut en orthopeed tot aan het verhuis– en klusbedrijf. Arbeidsbemiddeling en re-integratie ontbreken zeker niet.

Bij bepaalde behoeften verwijzen wij mensen naar u door. In eerste instantie doen we dat naar onze vaste samenwerkingen (mits we die in de regio hebben,) zo niet, verwijzen we naar reeds opgebouwde contacten. Iedereen wordt altijd geholpen!

Daar waar nodig, scheiden wij louche praktijken/ondernemingen van de goede. Dit doen wij voor alle mensen die daartoe zelf niet in staat zijn.

Met een bereik van 200.000+ mensen per maand, voorkomen wij heel veel leed.

De hulp die wij bieden is volledig kosteloos.

Waarom dit platform? Waarom deze hulpdienst?

Ons land telt 5 miljoen 50 plussers. In het jaar 2025 zal dit aantal gestegen zijn naar 7,5 miljoen mensen. Deze mensen hebben allerlei verschillende behoeften. Om deze behoeften dagelijks te kunnen vervullen, lopen zij tegen diverse problemen op. Veel 50-plussers zijn nog niet voldoende bekend met het internet en weten niet hoe dit voor hen kan werken. Onze online platform en telefonische hulpdienst verbindt deze mensen met betrouwbare aanbieders van verschillende diensten. Het geheel wordt op een zeer laagdrempelige manier aangeboden, zodat een ieder zijn weg kan vinden. Hetzij via ons platform, hetzij via de telefonische hulpdienst.

Hoe werkt het?

U kan altijd gebruik maken van onze telefonische hulpdienst. U belt naar 085 130 54 10 en u wordt direct geholpen.

U kan ervoor kiezen via ons platform, een organisatie, bedrijf, praktijk of dienst op te zoeken. Dat kan op de volgende twee manieren:

  1. u maakt gebruik van de zoekbalk.
  2. u zoekt direct via de aanwezige categorieën.

 

In beide gevallen voert u een bedrijfsnaam, activiteit of categorie in, vervolgens voert u een locatie / provincie in. De mogelijke opties verschijnen vanzelf. Nu is het een kwestie van kiezen voor de dichtstbijzijnde mogelijkheid.

In het geval dat u er niet uit komt of u krijgt het gewenst resultaat niet, dan kan u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat u alsnog geholpen wordt.

Tel: 085 130 54 10

Een thema welke nog niet tussen de huidige categorieën te vinden is, kan toegevoegd worden aan het aanbod. Mist u iets? Laat het ons alstublieft weten.