Wij zijn een landelijke welzijnsorganisatie, (sinds 2018,) met 200+ samenwerkingen, verdeeld over 10 categorieën.
Samen ondersteunen wij 50/60/70- plussers, online en telefonisch, bij dagelijkse, diverse vraagstukken, zodat deze mensen zelfstandig, allerlei zaken kunnen blijven regelen. Wij kunnen luisteren, helpen, ondersteunen, regelen, adviseren, ingrijpen, zoeken en onderzoeken, verwijzen, reserveren en boeken, informatie geven, etc. Wij streven ernaar, dat iedereen veilig, bij een betrouwbaar bedrijf, dienst, organisatie of praktijk terecht komt. Het belangrijkste is dat men vanuit persoonlijke behoefte, de juiste service krijgt.
Van notaris en advocaat tot aan financieel advies, de verzekeraar en uitvaartverzorger. Van sportschool, fysiotherapeut en orthopeed tot aan het verhuis– en klusbedrijf. Arbeidsbemiddeling en re-integratie ontbreken zeker niet.
Bij bepaalde behoeften verwijzen wij mensen naar u door. In eerste instantie doen we dat naar onze vaste samenwerkingen (mits we die in de regio hebben,) zo niet, verwijzen we naar reeds opgebouwde contacten. Iedereen wordt altijd geholpen!
Daar waar nodig, scheiden wij louche praktijken/ondernemingen van de goede. Dit doen wij voor alle mensen die daar zelf niet voldoende toe in staat zijn.
Met een totaal bereik van 200.000+ mensen per maand, voorkomen wij heel veel leed.
De hulp die wij aan de gebruikers (particulieren) bieden is volledig kosteloos.
Waarom deze hulpdienst?
Ons land telt 5 miljoen 50/60/70- plussers, in het jaar 2025 zal dit aantal gestegen zijn naar 7,5 miljoen mensen. Deze mensen hebben allerlei verschillende behoeften. Om deze behoeften dagelijks te kunnen vervullen, lopen zij tegen diverse problemen op. Veel 50/60/70- plussers zijn nog niet voldoende bekend met het internet en weten niet hoe dit voor hen kan werken. Onze online, maar vooral telefonische hulpdienst verbindt deze mensen met uw diensten.
Dankzij onder andere de inzet en/of informatie van de gemeente, Indora Zorgmanagement, Berga Juristen, Webpro Media, Marketing Madame en het Ondernemersklankbord, hebben wij een, zeer nuttig en laagdrempelige hulpdienst opgezet.
Wat doen wij?
Wij luisteren vooral heel aandachtig naar onze doelgroep. De informatie die tot ons komt vertalen wij naar de aanwezige behoeften. Deze vertaling van aanwezige behoeften, brengt ons bij het aandragen van oplossingen.
Het telefoongesprek:
Wij voeren sociale gesprekken waarin erg veel informatie wordt gedeeld. Wij adviseren c.q. dragen ideeën en oplossingen aan, die kunnen leiden tot het doorverwijzen naar u. Bij een directe behoefte naar uw dienst(en), delen wij uw gegevens.
Het online platform:
Op ons online platform bundelen we al onze partners samen. We zorgen er samen voor dat onze doelgroep altijd een aanspreekpunt heeft. U krijgt een volledig eigen pagina, waarop uw diensten uitgebreid beschreven worden. Een omslagfoto en uw logo sieren het geheel. Met persoonlijke inloggegevens kunt u onbeperkt uw diensten etaleren, uploaden en wijzigingen aanbrengen. De pagina is direct gekoppeld aan uw website. Een zeer laagdrempelige zoekfunctie zorgt ervoor dat uw onderneming/praktijk snel en direct vindbaar is.
Wat heeft u aan ons?
Een groot deel van deze 50/60/70- plussers zal u door middel van uw huidige marketingkanalen niet bereiken. Terwijl tussen deze groep een groot aantal potentiële klanten zitten, die interesse hebben in uw diensten.
Wij bieden deze mensen, een kosteloze hulpdienst aan. Ze kunnen simpelweg bellen, of online zelf actie ondernemen. Ze zijn samen met ons in staat om zelfstandig allerlei zaken te regelen. Wij helpen ze met het vervullen van hun behoeften, wij brengen ze in contact met u, of ze zoeken u online zelf op.
Niet alle 50/60/70- plussers zijn digibeet
Absoluut waar. Dat bewijst onze Facebook-pagina en de daarbij horende Facebook-groep. Deze tellen duizenden volgers/leden.
Het bereik
Ons bereik is gigantisch. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.
Ons bereik is uw bereik!
Per jaar tonen wij uw dienst(en) aan 35.000 tot 250.000 duizend mensen, afhankelijk van de bevolkingsdichtheid van uw regio en het aantal regio’s waarin u actief bent. In deze krijgt u elk kwartaal een keurige rapportage m.b.t. het/uw bereik, met de daarbij horende demografische gegevens.
Ondertussen zijn zowel onze samenwerkingen als wij, organisch op Google, heel makkelijk te vinden. (zonder te adverteren en daar geld voor uit te geven.) Dankzij “linkbuilding” en een gigantisch aantal paginabezoeken op onze website, verschijnen wij bovenaan op de eerste Google-pagina.
De meest gebruikte woordcombinaties, waarmee wij op Google gevonden worden, zijn: 50 plus hulp, 50 plus hulpdienst, hulp voor 50 plussers en 50 plus diensten.
Betere zichtbaarheid van uw website…dankzij het bundelen van onze krachten!
Dat kan! Zonder extra kosten! U kunt (het is niet verplicht) ons logo met een “backlink” op uw website plaatsen, onder de kop “samenwerkingen.” Deze actie kan invloed hebben op de Google-ranking van uw website. Hoe hoger de autoriteit van de website die naar u linkt, hoe meer waarde Google aan de link geeft. In dat geval verhoogt u gigantisch de kans dat men bij het intoetsen van gerelateerde woorden aan uw dienst(en) i.c.m. de bovenstaande zoekwoorden, snel bij uw website uitkomt. Dat gebeurt omdat Google-zoekmachine op uw website, ons logo en identieke of vergelijkbare woordcombinatie terug vindt. Deze worden dan aan elkaar gekoppeld. Zodoende maakt uw website gebruik van de hoogste Google-ranking van ons platform.
Ondertussen zijn wij binnen de zoekmachines een autoriteit als het gaat om de hierboven genoemde woordcombinaties.
Onze marketing is UW marketing
Wij nemen uw onderneming/praktijk mee in onze specifieke en zeer doelgroepgerichte marketing. Als onderdeel van een eventuele samenwerking, bieden wij uw diensten op 15-tal social media formats aan. Dit proces verzorgen en bekostigen wij in zijn geheel. De tekst waarmee wij uw diensten aanbieden wordt altijd met u afgestemd. Het geheel wordt met een “meer informatie” knop aan uw website en telefoonnummer gekoppeld. (voorbeelden zijn beschikbaar)
Zodoende komt men bij eventuele interesse, op uw website/telefoon terecht. Uiteraard kunt u deze bezoekersaantallen, via het dashboard van uw website en/of Google Analytics, ook zelf monitoren.
Uw diensten worden dus ook actief aangeboden, waarbij we u als bevriende onderneming/praktijk o.a. voorstellen, aanraden en bedanken voor uw maatschappelijke betrokkenheid/samenwerking.
Uw diensten worden aangeboden aan een leeftijdsgroep vanaf 18 jaar. Dit doen wij simpelweg om de communicatie tussen (groot)ouders en kinderen te stimuleren, waarbij de kinderen altijd een helpende hand kunnen bieden in de behoeften van hun (groot)ouders.
Wij maken gebruik van profielmatching en re-marketing. Anders gezegd, we zijn in staat tot in de exacte postcode/regio, een gerichte groep mensen te bereiken. Dit doen wij d.m.v. het plaatsen van gerelateerde berichten en/of advertenties, waar vervolgens profielvastlegging en matching op plaats vindt. Waar de bezoekers vandaan komen, hebben we volledig zelf in de hand.
U kunt onbeperkt uw diensten etaleren
U krijgt op ons online platform een eigen pagina, met persoonlijke inloggegevens. Uw logo, omslagfoto en uw zelfgekozen tekst sieren uw pagina. Hier kunt u onbeperkt wijzigingen aanbrengen. U kunt uw onderneming/praktijk promoten zoals u dat wilt. De inhoud van uw persoonlijke pagina is voor ons leidend in onze communicatie naar de doelgroep.
Eventuele samenwerking met bevriende ondernemingen en non-profit organisaties
Bij het constateren van bepaalde behoeften vanuit onze relaties, zorgen wij voor een koppeling tussen u en andere vertrouwde samenwerkingen/partners. Op verschillende manieren stimuleren wij het onderling contact. Met andere woorden, wij brengen u in contact met ondernemingen waar u een gemeenschappelijk belang mee heeft. Het doel is om al onze relaties, onderling een gezicht te geven, waaruit weer mooie regionale of landelijke samenwerkingen kunnen ontstaan. Het initiatief mag ook bij u liggen.
Wij streven in het bovenstaande geen commercieel gewin na.
Wat zijn de kosten?
Wij zijn een welzijnsorganisatie, geen commerciële dienstverlener. Wij tellen geen klikjes of het aantal doorverwijzingen voor een eventuele financiële vereffening achteraf. Wij hebben geen commercieel concept in die zin. Wij willen voor iedere onderneming/praktijk toegankelijk zijn. Tegen een bijdrage van 280 euro per jaar, kunt u uw diensten beschikbaar stellen voor onze doelgroep. Andere, bijkomende kosten zijn er niet. Deze bijdrage zorgt er mede voor, dat onze diensten voor iedereen in het land, openbaar en kosteloos blijven.
U bent maatschappelijk verantwoord betrokken
Bij een eventuele samenwerking bent u een bevriende onderneming/praktijk. Dankzij o.a. uw inzet en uw jaarlijkse bijdrage blijven wij in uw regio, een kosteloze hulpdienst. Zodoende bent u ook maatschappelijk verantwoord betrokken. Ons logo, met een verwijzing naar uw steun, mag op uw website stralen.
Direct onderling contact en het wederzijds vertrouwen, is voor ons de basis en tevens een belangrijke voorwaarde om onze doelgroep met u in contact te brengen. Bij wederzijds vertrouwen zijn wij overtuigd dat we er samen uitkomen. Uiteraard rekenen wij op een langdurige samenwerking.
Van 50 plus Voor 50 plus