Hoe werkt het

Dank u wel voor uw bezoek aan onze website.

U kiest ervoor via onze website uw onderneming/praktijk aan te melden. Dat gaat als volgt:

Via de optie “organisatie aanmelden” vult u alle gevraagde gegevens in. U kunt meteen uw advertentiemateriaal (algemeen, acties of aanbiedingen) uploaden.
De velden “omschrijving en omslagfoto” kunt u gebruiken om de gewenste advertentietekst en afbeelding toe te voegen.

Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur telefonisch contact met u op. Tijdens dit gesprek wordt wederzijds informatie uitgewisseld en we nemen de vervolgstappen met u door.

Wat zijn de kosten?

Wij zijn een welzijnsorganisatie, geen commerciële dienstverlener. Wij willen voor iedere onderneming/praktijk toegankelijk zijn. Om die reden zijn we erg flexibel m.b.t. de bijdrage en de voorwaarden voor een eventuele samenwerking. We houden rekening met het soort dienst(en) dat u aanbiedt, uw branche en uw verdienmodel. Tegen een bijdrage van maximaal 275 euro per jaar, kunt u uw diensten beschikbaar stellen voor onze doelgroep. Deze bijdrage kan ook lager uitvallen, afhankelijk van uw wensen en behoeften. Andere, bijkomende kosten zijn er niet. De bijdrage wordt o.a. gebruikt voor de eerder genoemde marketing in uw eigen regio. Deze brengt immers onze doelgroep naar uw website en telefoon.

Het bereik

Ons bereik is gigantisch. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Op uw verzoek krijgt u van ons real-time cijfers van elk dashboard m.b.t. het bereik.

Ons bereik is uw bereik!

Per jaar tonen wij uw dienst(en) aan 35.000 tot 250.000 duizend mensen, afhankelijk van de bevolkingsdichtheid van uw regio. In deze krijgt u elk kwartaal een keurige rapportage m.b.t. het bereik, met de daarbij horende demografische gegevens. (cijfers m.b.t. het bereik zijn beschikbaar)

Als onderdeel van een eventuele samenwerking, bekostigen en plaatsen wij totaal vier advertenties voor u, (1 per kwartaal.) De inhoud wordt altijd met u afgestemd. Deze advertenties worden aan uw website en telefoonnummer gekoppeld. (voorbeelden zijn beschikbaar)

Een ieder die op Google de termen : 50 plus hulp, 50 plus hulpdienst, hulp voor 50 plussers en 50 plus diensten intoetst, ziet dankzij duizenden paginabezoeken van de website, onze organisatie direct verschijnen.

Wat krijgt u?

U opent uw deuren voor onze doelgroep. Dankzij onze telefonische hulpdienst, brengen wij, aan de hand van de aanwezige behoefte, de doelgroep op eigen verzoek naar u toe. Deze behoeften vertalen we direct naar de praktijk.

Een laagdrempelig online-platform maakt het voor de doelgroep mogelijk uw organisatie ook zelfstandig op te zoeken.

U opent ook uw deuren voor vele bevriende ondernemingen, praktijken en non-profit organisaties. Wij stimuleren onderlinge samenwerkingen tussen bevriende relaties. Het initiatief in deze, mag ook van uw kant komen.

Met persoonlijke inloggegevens, kunt u de gehele contractperiode onbeperkt adverteren op ons platform. Denkt u vooral aan acties, aanbiedingen of simpelweg over het bestaan van uw organisatie/praktijk.