Hoe werkt het

Wij zijn een landelijke welzijnsorganisatie met 150+ samenwerkingen, verdeeld over 12 categorieën. Van notaris tot loodgieter.

Samen ondersteunen wij 50 plussers, online en telefonisch, bij dagelijkse, diverse vraagstukken, zodat deze mensen zelfstandig, allerlei zaken kunnen blijven regelen. Wij kunnen luisteren, helpen, ondersteunen, regelen, adviseren, ingrijpen, zoeken en onderzoeken, verwijzen, reserveren en boeken, informatie geven, etc. Wij streven ernaar, dat iedereen veilig, bij een betrouwbaar bedrijf, dienst, organisatie of praktijk terecht komt. Het belangrijkste is dat men vanuit persoonlijke behoefte, de juiste service krijgt.

 

Wij luisteren vooral heel aandachtig naar onze doelgroep. De informatie die tot ons komt vertalen wij naar de aanwezige behoeften. Deze vertaling van aanwezige behoeften, brengt ons bij het aandragen van oplossingen.

Het telefoongesprek: Wij voeren sociale gesprekken waarin erg veel informatie wordt gedeeld. We adviseren c.q. dragen ideeën en oplossingen aan, die kunnen leiden tot verschillende doorverwijzingen. Bij een bepaald behoefte, zorgen we voor de juiste doorverwijzing, naar de juiste dienst.

Het online platform: Op ons online platform bundelen we al onze partners samen. We zorgen er samen voor dat onze doelgroep altijd een aanspreekpunt heeft. Elke samenwerking heeft een volledig eigen pagina, waarop deze uitgebreid beschreven wordt. Een omslagfoto en een logo sieren het geheel. Met persoonlijke inloggegevens kan u onbeperkt uploaden en wijzigingen aanbrengen. De pagina is direct gekoppeld aan uw website. Een zeer laagdrempelige zoekfunctie zorgt ervoor dat uw onderneming snel en direct vindbaar is.

Het actief aanbieden van uw diensten: Per jaar tonen wij uw dienst(en) aan 35.000 tot 250.000 duizend mensen, afhankelijk van de bevolkingsdichtheid van uw regio. In deze krijgt u elk kwartaal een keurige rapportage m.b.t. het bereik, met de daarbij horende demografische gegevens.

Wij brengen onze doelgroep direct met u in contact

U opent uw deuren voor onze doelgroep. Dankzij onze telefonische hulpdienst, brengen wij, aan de hand van de aanwezige behoefte, de doelgroep op eigen verzoek naar u toe. Deze behoeften vertalen we direct naar de praktijk. Een laagdrempelig online-platform maakt het voor de doelgroep mogelijk uw onderneming ook zelfstandig op te zoeken.

U opent ook uw deuren voor vele bevriende ondernemingen, praktijken en non-profit organisaties. Wij stimuleren onderlinge samenwerkingen tussen bevriende relaties. Het initiatief in deze, mag ook van uw kant komen.

Met persoonlijke inloggegevens, kunt u de gehele contractperiode onbeperkt adverteren op ons platform. Denkt u vooral aan acties, aanbiedingen of simpelweg over het bestaan van uw onderneming.

Voor gedetailleerde informatie over een eventuele samenwerking, klikt u hier.